fredag 23 april 2010

slutet pa bundaberg

Jag glomde ju det braiga slutet. De tva sista dagarna i Bundaberg var faktiskt riktigt bra. Jag traffade en amerikans tjej vid namn Jessica pa rummet. Vi akte en gratisbuss till stranden och chillade runt en hel dag, Underbart! Dagen efter var annu battre. Vi gick ut till Bundaberg Rum. Kollade pa hur rom tillverkas och fick 2 gratisdrinkar. En rom&cola och en kaffe&chokladlikor med rom. utsokt. Sen borjade vi ga hemat mot vart hemska hostel. och sag ett litet vinstalle pa vagen vi gick in och tog en liten vinprovning nar vi anda var igang. Himla mysig dag och det gor att min Bundaberg vistelse blir lite battre nar jag tanker tillbaka pa den. Darefter gick vi hem och jag sov i min sang utan lakan. och sen till nasta hojdpunkt. Jag lamnade Bundy!

L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar