tisdag 27 april 2010

paradis!

Nu har jag flyttat pa mej igen. Tillbaka i Surfers Paradise for at invanta jobb, som jag antligen far pa lordag! Wuuhuu. Nu kvittar det hur illa det ar. Jag tanker stanna anda. Men jag har en kansla av att det har kommer att bli bra!

Nar jag kom till hostelet igar kande de igen mej och undrade varfor jag var tillbaka. Till och med staderskorna. haha. Jag alskar det har hostelet och det ligger langt ifran alla affarer sa jag sparar pa att bo har! och det gillar jag!

Nu ska jag bara ta det lugnt ett par dagar. Ga ill stranden, chilla. Sen borjar jobbet. och sen ska jag ha semester tills jag kommer hem.

Alltid nar man kommer till ett nytt rum pa hostelet sa fragar alla var man har varit hur lange man har rest osv. Jag har svarat att jag har varit ute i 7 manader men sa borjade jag rakna pa det och det ar ju 9! Shit alltsa. Tiden har gatt sa himla fort. och an har jag mycket kvar att upptacka.

Nu ska jag tvatta for det har jag inte gjort pa ett par veckor. inte sen jag var i hervey bay....

L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar