torsdag 28 januari 2010

shopping shopping shopping

När jag kom hem igår började jag planera, planera och planera och kom på att jag måste åka till Nya Zeeland och det passar ju bra nu när Emma är där. Haha. Det blir ungefär tre veckor som vi är ifrån varandra. sjukt, men jag saknar henne. Så idag efter jag hade checkat ut, tjuvåkt tramet in till stan och vandrat en lång lång väg till hostelet med min tunga ryggsäck min lilla ryggsäck min vanliga väska samt all mat plus den svenska maten (: Det var himla jobbigt och tog tid. Men jag kom i alla fall fram till hostelet. Nåja, efter allt det där skulle jag gå och kolla priser och saker att göra på Nya Zeeland, samt köpa gröt. Det slutade med ett par jeans, en t-shirt, ett par skor, en sjal och en parfym. Skit också ! Jag har egentligen inte råd, men framförallt inte plats för mer saker. Men det känns bra ändå! Nu ikväll ska jag roa mig med alla broschyrer och jämföra priser på flyg samt tvätta. Imorgon är det fredag och då ska jag ut och ta en öl med Bryce som jag träffade på flyget.

L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar