söndag 20 december 2009

x-mas

I torsdags firade vi jul. Den 17 December. Ryan åkte till Sydney häromdagen så därför firade vi innan han for. Det blev himla lyckat. Emma gjorde köttbullar och knäck och jag gjorde Janssons. Juan lagade indonesiskt och sen hade vi lite Australiensiskt också. Eller massor rättare sagt. Vi åt och drack gott så att vi nästan sprack. Och då kändes det verkligen som jul! Därefter hade vi julklappsutdelning och sen gick jag och Emma och Ryan ner till Beachfront och tog ett par drinkar. Jag stal 3 toarullar eftersom vårt var slut här hemma. och sen var julaftonen över.

Igår hade vi x-mas party på jobbet. Vi jobbade och fick shots av bossarna, eftersom de var så fulla att de inte visste vad de gjorde till slut. Det var en himla kul kväll. Idag har det varit lite mindre juligt men ändå juligt på jobbet. Ganska lite att göra för att vara söndag, eller som Plugger sa igår, Det borde vara Funday istället för sunday.

Nu är klockan alldeles för mycket. Snart halv 4 och imorgon ska jag jobba dag så nu måste jag sova. Håller tummarna för att luftkonditioneringen inte ska börja droppa inatt, för då kommer jag inte kunna somna.

Ha det fint & ta det lugnt i snödrivorna.

L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar