fredag 11 december 2009

december

Idag är det ungefär exakt en månad sedan jag skrev sist. Det känns kusligt.

Vi har jobbat på som galningar nu den senaste tiden. Förra veckan jobbade jag 48 timmar. Denna veckan lite mindre men fortfarande mycket. Annars har vi nog inte gjort nåt spektakulärt. Eller, jo. Vi var ju på den där krokodilparken. Det kommer bilder från det så fort jag bara har tid!

Häromdagen kom Beachfront på att vi inte har nåt RSA, alkoholbevis. Så det har vi fixat medde senaste dagarna och idag blev jag klar. Ett RSA rikare och $75 fattigare och många arga utbrott över dumma frågor. Men nu kanns det verkligen skönt.

Igår hände det en lite annorlunda grej på jobbet. Det började storma och regna och åska och så gick strömmen. Vi jobbade i mörker utan ac med kassaapparaterna på batteri. Men det var annorlunda och lite kul sahär i efterhand.

Nu sitter jag i shoppingcentret och ska snart ta och leta upp Emma. Sen är det snart dags att ta sig hemåt för snart väntar ett nytt skift på Beachfront.

Ta hand om er där hemma och jag lovar att det snart kommer fler bilder!

L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar