tisdag 15 december 2009

lycka

Åh allt är så bra nu! Jobbet är roligare än någonsin nu när det har kommit så pass många nya, så räknas vi som de som kan allt! Och det gör det hela mycket roligare. Häromdagen frågade Sue oss när vi skulle åka vidare. Jag kan ju tillägga att jag aldrig riktigt vågat prata med henne eftersom hon verkar väldigt sur. Hur som helst, när hon frågade när vi skulle åka sa vi att vi inte visste och då sa hon att vi kunde vara ärliga , att hon skulle ge oss timmar fram tills vi åkte bara för att vi är så flitiga. Efter det kändes det oerhört bra!

Nu sitter jag uppe mitt i natten. Klockan är tio över tre, men jag är inte trött. Jag har jobbat och är uppe i varv. Men snart måste jag nog sova, för vi ska baka lussekatter imorn!

Idag när jag jobbade kom Ryan inom och sa att jag hade fått post! Jag blev så ivrig och ville gå hem och öppna det! Så fort jag kom hem öppnade jag det. Mamma hade skickat 2 tomteluvor och 2 polkagriskäppar till mej och Emma. Jag blev så rörd och nu saknar jag mamma och pappa och alla andra och snö.

Nu ska jag sova! Godnatt!

L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar