måndag 5 juli 2010

en kort snabb sammanfattning!

Jag vet inte riktigt vart jag ska borja. Det har gatt for lang tid nu.
Jag har hoppat fallskarm, varit i Nimbin.
Akt till Noosa bott pa ett underbart hostel. Paddlat kanot och campat.
Varit pa Fraser Island och traffat dingos och badat i Lake McKenzie.
Stannat alldeles for lange i 1770 och inte gjort ett dugg.
Varit i Airlie Beach och seglat ut i Whitsundays!
spenderat ett par dagar i Cairns och sen flog jag tillbaka till Darwin for ett kart aterseende av allt underbart Darwin har att erbjuda. Jag har lart kanna en hel bunt underbara manniskor som jag hoppas kunna halla kontakten med.

Just nu ar jag i Sydney. Ikvall kommer kusin linnea och det ska bli sa kul. Nastan ett ar sen jag traffade henne.

Sydney ar oehort kallt for att vara Australien, i alla fall for mej. Folk gar har i dunjacka, halsduk, mossa och vantar. Nar jag kom igar hade jag shorts och flipflops. (: som det kan ga.

Nu ska jag fixa med lite smatt innan jag ska hamta linnea pa flygplatsen.

L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar